Total Pageviews

Tuesday, September 17, 2019

در محبت عميق و متداوم من ساكن باش

اجازه بده  جسم و روح و جانت در من آرام بگيرد.  هر چيزي كه ترا نگران كرده ،  رها كن و به من بسپار تا من  به آنها رسيدگي كنم، تا تو بتواني تمام توجه و تمركزت را به من بدهي.
از ابعاد وسیع محبت من برای خودت  خوشحال و شاكر باش  زيرا كه اين وسيعتر، طولاني تر، بلندتر و عميقتر از هر چيزي است كه تو از آن  اطلاع داري.  شادي كن زيرا اين محبت عجيب و شگفت انگيز  تا به ابد متعلق بتو است. بهتربن عكس العمل در مقابل چنين هديه اي  عالي و شگفت انگيز  اين است كه زندگي مملو از شكر گزاري داشته باشي . هر دفعه كه تو از من تشكر ميكني ، با اين كار اعتراف ميكني كه من مهيا كننده و خداوند تو هستم . اين يك وضع و حالت  مناسبي است براي يك فرزند خدا كه با شكر گزاري دريافت ميكند. قرباني تشكر و قدرداني به من تقديم كن ، بعد نگاه كن ببين من چطور ترا بركت خواهم داد.

اول پطرس  ٥: ٧
بگذارید خداوند بار تمام غصه‌ها و نگرانیهای شما را به دوش گیرد، زیرا او در تمام اوقات به فکر شما می‌باشد.

افسسيان ٣ : ١٦- ١٩
من از او می‌خواهم تا بسبب کرامت بی‌حد خود، باطن شما را با روح خود، نیرومند و توانا سازد.
دعا می‌کنم که مسیح از راه ایمانتان، کاملاً در دل شما جای گیرد. از خدا می‌خواهم آنقدر در محبت مسیح ریشه بدوانید،
تا همراه با سایر فرزندان خدا، عرض و طول و عمق و بلندی محبت مسیح را درک نمایید، و طعم آن را در زندگی‌تان بچشید. گرچه محبت مسیح آنقدر وسیع است که فکر انسان قادر به درک کامل و واقعی آن نمی‌باشد، اما آرزو دارم که شما به آن پی ببرید و تا آنجا پیش روید که از وجود خدا لبریز شوید.

No comments:

Post a Comment

نقش روح القدس در زندگی امروز ما

  از تمامی هدایایی که خدا به انسان داده است، هیچ یک بزرگتر از حضور روح القدس نیست. روح دارای عملکردها، نقش ها، و فعالیت‌های بسیاری است. اول ...