Total Pageviews

Friday, September 20, 2019

دوست عزیز اگر شما هنوز عیسی مسیح را به عنوان تنها منجی و نجات دهندۀ خود نپذیرفته اید، فقط کافی است این دعا را از صمیم قلب کرده و با ایمان قاطع او را در زندگی خود بپذیری.

"ای عیسی خداوند

 من خود را با تمام وجود به تو واگذار می کنم و اعتراف می کنم که گناهکارم و احتیاج به نجات دارم.

✝️ از اینکه بر روی صلیب، گناهانم را بر خود گرفتی و جانت را برایم فدا کردی، تشکر می کنم.

من ایمان دارم که تو روز سوم از مرگ برخاسته و اکنون زنده هستی.

 من از تمام گناهانم توبه می کنم.

 از تو میخواهم تا وارد قلب من شوی و در من ساکن گردی و مرا ببخشی، بشوئی، مطهر و پاک کنی و آزادم نمائی. از من آنچنان شخصیتی که خودت میخواهی بساز من تو را به عنوان یگانه نجات دهنده، منجی و خداوند خود می پذیرم.

من این دعا را در نام قدوس عیسی میکنم.

آمین

 حال که دل خود را به سوی او گشاده و این دعا را کردید، عیسی مسیحِ زنده طبق وعدۀ خود در زندگی شما وارد می شود.

No comments:

Post a Comment

نقش روح القدس در زندگی امروز ما

  از تمامی هدایایی که خدا به انسان داده است، هیچ یک بزرگتر از حضور روح القدس نیست. روح دارای عملکردها، نقش ها، و فعالیت‌های بسیاری است. اول ...