Total Pageviews

Tuesday, November 26, 2019

مسيحيت مذهب توانايى هاى ما نيست

مسيحيت مذهب توانايى هاى ما نيست،
بلكه يك رابطه عاشقانه است كه ما با خدا داريم.

در کلام خدا می‌خوانیم، موسی در بيابان و در پایین ترین سطح از زندگى خود خداوند را ملاقات کرد.
بعد از این ملاقات خداوند موسی را برای آزادی قوم خود بکار گرفت.
رمز بكارگيرى موسى در "اعتماد"  او به خداوند بود.

چيزى كه خداوند از ما مى خواهد اعتماد است.
او مى خواهد اعتماد همه انسانها به سوى او باشد.

خيلى از مذاهب هستند كه توسط جبر و اجبار مى خواهند اعتماد مردم را به سوى خدا جلب كنند؛ توسط فشارهاى زياد، توسط قوانين و احكام مختلف،

اما خبر خوش عيسى مسيح چيز ديگرى است.
عيسى مسيح ديروز، امروز و تا ابدالآباد همان است،
و كارهايى را كه در گذشته انجام داده، امروز هم مى تواند انجام دهد.

اگر امروز در بيابان هاى زندگى خود هستى،
به خداوند اعتماد كن، خداوند مى خواهد وارد بيابان هاى زندگى تو شود، او مى گويد:"من با تو هستم"

خدا به موسى گفت:"هستم آنكه هستم" به آنان بگو:" هستم" مرا نزد شما فرستاده است.
خروج 3: 14

No comments:

Post a Comment

نقش روح القدس در زندگی امروز ما

  از تمامی هدایایی که خدا به انسان داده است، هیچ یک بزرگتر از حضور روح القدس نیست. روح دارای عملکردها، نقش ها، و فعالیت‌های بسیاری است. اول ...