Total Pageviews

Friday, December 27, 2019

گاهى مى پرسند ، اين مسيح كه ميگويى براى تو چه كرد

 انتظار دارند تو جيب مرا پر كنى، نمى دانند تو زمانى كه هيچ ندارم ارامش منى
انتظار دارند تمام ارزوهايم را به واسطهء تو به دست بياورم، نميدانند عشق تو بزرگترين ارزوى من است كه خيلى وقت است دارم...
انتظار دارند معجزه كنى، نمى بينند ، كور بودم شفايم دادى، كر بودم و شنوايم كردى، روح من مرده بود!...تو زنده ام كردى!...
من با خون تو زندگى كردم و تو زندگى ات را به خاطر گناهانم دادى....
انتظار دارند تك به تك تو را ببينند ، نمي دانند در لحظاتى غمگينم، حس اغوش تو و دست هاى مهربانت كه اشك هايم را پاك مى كنند ارامش من است و نيازى نيست به كسى غير از تو
نميدانند،  تو فرق دارى،...

No comments:

Post a Comment

نقش روح القدس در زندگی امروز ما

  از تمامی هدایایی که خدا به انسان داده است، هیچ یک بزرگتر از حضور روح القدس نیست. روح دارای عملکردها، نقش ها، و فعالیت‌های بسیاری است. اول ...