آن کس که با من نان میخورد بر ضد من برخاسته است. ( یوحنا ۱۸:۱۳)
سطحی یا عمـیق بودن زخـم های عاطــفی به آهسـته یا محکم زدن ضربه ها ربطی ندارد بلکه به رابطه سطحی و یا عمیق با شخصی مـربـوط اسـت که دارد ضـربه میزند .
چقدر اینروزها زخم رفیق و ضربه دوست زیاد شده . گویا نان و نمک خوران به نمکـدان شکستن عادت کرده اند و خنجر های نامردمی دوباره به صحنه بازگشته و خصوصا در بـیـن دوسـتی های دختـران و پسران و حتی همسران مشـتری بـسیار زیادی دارد.
با زخـم رفـیــق چه باید کرد ؟
⚡️مسیح از یهودا که او را بخاطر سی پاره نقره به دشمن فروخت بطور طبیعی ناراحت شده ام متنفر نشد و کینه نگرفت و نگذاشت خیانت یهودا اعصابش را بهم بریزد و افکارش را کنترل کند و ازهدفـش باز بماند چـرا ؟
✨چون مشغول کار بزرگـتری بود او به "زخـم صلیبی میاندیشید که باعث شـفای تمام دلهای زخمی بشود" او ضربه یهودا را در برابر زخم صلیب مانند " گزیدن مورچه ای در برابر نـیـش مـار سـمی" میدانست .
در نـتـیـجه :
💫برخورد پیروزمندانه مسیح باعث پشیمانی یهودا شـد هرچند متاسفانه توبه نکرد و ازعذاب وجـدان خود را حلق آویـــز نمود. این شــهادت تاریخ ست همیشه همینطور بوده زیرا که قانون طبیعت ست.
⚡️تمام خنجر هاییکه در تاریکی باغ جتسیمانی از پشت به رفیقان زده میشوند در روشـنایی صبح فردای صلیب کمـانه کــرده و به دل خــود نـارفیـقان میروند. لطفا بخاطـر خیانت دیگران بخـودت و اطرافیانت و آینده ات خیـانـت نکن و انتقام نارفیقان را از رفیقان نگیر. تو آینده مبارکی در پیش رویت داری .
هرگزنگذار کسیکه امروزت را خــراب کرده فــردایت را کنترل کنـد آمین.
جلیل سپهر
Total Pageviews
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ملاک محبت برای یک مسیحی چیست؟
کتاب مقدس مثل جواب هر سوالی، جواب این سوال را نیز به ما می دهد. کتاب مقدس کتاب محبت نامیده می شود. چون در آن خدا ما را محبت می نماید. کلا...
-
در لوقا باب نهم آیه ۵۷ ملاحظه میکنیم که شخصی به خداوند چنین میگوید؛ خداوندا هر جا روی تو را متابعت کنم ... پاسخ خداوند به این شخص حاکی ا...
-
در انجیل یوحنا باب ۲۰ آیه ۷ می خوانیم که آن دستمالی که با آن سر و صورت عیسی مسیح را پوشانده بودند، به کناری همراه با پارچه های کفن انداخته ...
-
معمول ترین مخالفت برای اعتقاد به امنیت ابدی برای نجات این است که ظاهرا به مردم اجازه می دهد هر طوری که دلشان می خواهد زندگی کنند و هنوز نجا...
No comments:
Post a Comment