Total Pageviews

Friday, March 8, 2019

من هم باراباس هستم

همه با هم فریاد میزدند: 📖"او را از میان بردار و باراباس را برای ما آزاد کن." لوقا 18:23
باراباس بسبب راه اندازی شورش و قتل در زندان بود. باراباس مستحق مرگ بود حتی از لحاظ شریعت یهود، او باید مجازات و مصلوب می شد. او نماینده انسانهایی است که گناه کرده اند و همه بخاطر گناه، دیر یا زود داوری میشوند.
کلام خدا میگوید:
 📖"مزد گناه مرگ است" رومیان 23:6

شاید شما اعتراض کنید که من دزد یا قاتل نبودم و کاملا پاک و منزه زندگی کرده ام اما باید بدانید در کلام خدا
📖"همه گناهکارند و از جلال خدا قاصر هستند" رومیان 23:3

باید بدانید فریسیان نیز فکر میکردند نگاهبانان شریعت خدا هستند و کاملا" منزه. چه وجه اشتراکی!
باراباس آزاد شد نه بخاطر درخواست یهودیان، بلکه بخاطر فیض مسیح. او حاضر شد بجای باراباس بر روی صلیب برود تا باراباس آزادانه زندگی کند و طعم آزادی و حیات را دوباره حس کند. او میخواست به باراباس ها بگوید شما بواسطه گناهانتان مستحق مرگ هستید اما میخهای تپه جلجتا در بدن من نشست تا شما درد نکشید و حیات داشته باشید. خشم خدا که باید بر شما فرو می افتاد بر من افتاد و شما رها شدید.

No comments:

Post a Comment

نقش روح القدس در زندگی امروز ما

  از تمامی هدایایی که خدا به انسان داده است، هیچ یک بزرگتر از حضور روح القدس نیست. روح دارای عملکردها، نقش ها، و فعالیت‌های بسیاری است. اول ...